سپیدار یکی از درختهاییست که همیشه برایم یادآور تابستانهای خنک شمال است.
رشد سریع و قامت بلندش باعث میشود حسابی دل ببرد
مخصوصاً وقتی باد لای برگهاش میپیچه و صدای خشخششون انگار لالایی طبیعته.
اگه حیاط بزرگی داری یا دنبال درختی هستی که زود بالا بره، سپیدار انتخاب خوبیه.
از تجربهی شخصی بخوام بگم
سپیدار آفتابدوسته و خاک مرطوب رو دوست داره.
من هر دو هفته یک بار بهش آب میدم
ولی مراقبم که خاکش باتلاقی نشه چون ریشههاش حساسن.
بهار که میاد، یه کود فسفر بالا بهش میزنم تا رشدش جهشی شه.
با یه هرس کوچیک آخر تابستونم خوشفرم میمونه.
رشد سریع و قامت بلندش باعث میشود حسابی دل ببرد
مخصوصاً وقتی باد لای برگهاش میپیچه و صدای خشخششون انگار لالایی طبیعته.
اگه حیاط بزرگی داری یا دنبال درختی هستی که زود بالا بره، سپیدار انتخاب خوبیه.
از تجربهی شخصی بخوام بگم
سپیدار آفتابدوسته و خاک مرطوب رو دوست داره.
من هر دو هفته یک بار بهش آب میدم
ولی مراقبم که خاکش باتلاقی نشه چون ریشههاش حساسن.
بهار که میاد، یه کود فسفر بالا بهش میزنم تا رشدش جهشی شه.
با یه هرس کوچیک آخر تابستونم خوشفرم میمونه.
- شنبه ۲۳ فروردین ۰۴ ۱۲:۲۲
- ۱۵ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر