توت بدون استخوان

توت بدون استخوان توت بدون استخوان یه چیز خفن و متفاوت از توتای عادیه.
نرمه، خوش‌خوراکه و وقتی می‌خوری انگار داری دسر می‌زنی.
من عاشق اینم که بچه‌ها بدون نگرانی از گیر کردن دونه‌ها، راحت می‌خورنش.
نگهداریش خیلی فرق نداره با بقیه توتا
ولی تجربه‌م می‌گه نور زیاد و خاک سبک خیلی کمکش می‌کنه.
هفته‌ای دو بار آب می‌دم، به‌ویژه تابستونا.
مهم‌ترین چیز هرس به‌موقعه تا شاخه‌هاش سبک بمونه و باردهیش زیاد شه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.